Nytt år!

Så har 2017 dragit igång. Nya året firades in med stor nyårsfest i connect Church. Härlig stämning och massa sköna människor. Och trots huvudvärk större delen av dagen och kvällen blev det en riktigt bra kväll. Vid 02.00-tiden fick jag dock ge upp då huvudvärken blev allt för påtaglig. Dagen efter sov jag till 12.40(!). 


Jag har varit ledig en hel vecka mellan jul och nyår. Väldigt skönt och framför allt välbehövligt. Har sovit i snitt 10-12 timmar per natt, vilket är galet mycket, men jag tror jag hade en del att ta igen. Precis innan jul blev jag sjuk i migrän och jag har under ca sex-sju veckors tid haft väldigt mycket huvudvärk. Dessutom har ångesten varit stark och jag har känt mig ledsen, haft svårt att sova och varit extremt trött. Under de första dagarna av julledigheten blev jag nästan lite rädd att jag var på väg mot utbrändhet. Jag kände inte igen min kropp och kunde inte styra över den på samma sätt som jag brukar kunna. Denna vilan kom just i rätt tid kan man säga. 

Nu har jag börjat jobba igen och det känns faktiskt lite tungt. Jag hoppas jag kommer orka vårterminen. Det absolut sista jag vill är att behöva sjukskriva mig, så jag hoppas jag kommer kunna ta det lugnt och hitta mina små återhämtningsstunder i vardagen. 

Jag har inga direkta nyårslöften, men jag har många drömmar och böner för året som kommer och jag hoppas så att 2017 ska få bli mitt år. Det måste bara dags för mitt riktiga genombrott nu! 

Sara ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback