christmas..

ja.. man måste väl skriva ett inlägg om julen. Nu är den snart över för denna gången. Julafton firades hemma med familjen. Inte särskilt roande, men jag fick en del saker som jag ville ha.. haha XO
Julen är en mysig tid. och den ska firas tillsammans med nära och kära. julen är en tid för gemenskap och glädje. tyvärr har inte alla i min famlilj fattat det, Det slutar alltid med bråk när vi ska "umgås" i vår familj. men jag och Alicia har bestämt oss för att när vi blir stora ska vi fira jul på ett mycket bättre sätt..vi syskon ska fira tillsammans. det ska var fullt med folk och stort utrymme för lekar och bus.  många barn, mycket mat, julsånger, tomte och god gemenskap!!! längtar redan..

GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback