I do my running in the rain..

Haha.. det är väldigt komiskt egentligen. Jag skulle gå ut och springa idag. När jag vaknade imorse tittade jag upp på en blå himmel och solen sken. Lite smått chockad efter allt detta regn tänkte jag; GÖTT! Härligt väder att springa i. Så jag byter om, går upp och käkar (nyttig) frukost och tar på mig joggingbrallorna! Ladda  MP3n med nytt batteri och off we go? Efter att ha sprungit c:a en km av fem börjar det. Jag känner en droppe på kinden. SKIIIT! Sedan bara öppnar sig himlen. Regnet det bara öser ner.. well well.. det var rätt skönt att springa i regnet, fast min ena hörlur till MP3n blev förstörd =(. När jag sedan kommer hem är jag helt genomblöt, fast å andra sidan ska jag ju ändå ta en dusch. När jag sedan tittar ut genom fönstret skiner solen, himlen är blå allt är vackert. Är det den ultimata oturen? Det är ju i alla fall en sådan sak som skulle vara typiskt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback