nästa år ska jag inte jobba på midsommar!!!

förra året sa jag att jag ville vara ledig på midsommarafton. Det är ju ändå något som man måste fira!! men vad hände? jo jag satt ensam hemma och glodde på TV eftersom mina kompisar antingen jobbade eller hade andra planer. Så i år när dom frågar på jobbet om jag vill jobba midsommar tänker jag direkt: Ja, visst.. jag kommer ju ändå säkert inte hitta på något!!

Så satt jag där på jobbet igår kväll och alla mina kompisar verkligen FIRAR MIDSOMMAR!. Jag hade blivit bjuden till tre olika midsommarfester så det var ju bara att välja och braka men mitt val om att jobba stod ju kvar. Nästa år ska jag verkligen inte jobba! det har jag redan bestämt!!!!.. men vem vet? då kanske alla andra bestämmer sig för att jobba..?! det skulle ju vara lite typiskt mig faktiskt!!!

Hoppas NI hade en trevlig midsommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback