stackars dom i härjedalen..

jag läste att härjedalen har fått snö.. det är idag den 14:e juni och förra veckan var det 30 grader varmt i härjedalen. Nu har dem snö! det är ju lite komiskt.. men jag tycker lite synd om dem. Jag är glad att bo nära göteborg! =)

Sommaren är bra tycker jag. Allting känns mycket lättare på sommaren, och man kan lixom glömma sina bekymmer på ett annat sätt. det har varit fint väder ett tag nu. och jag har badat och varit vid havet! helt underbart. Fast ibland slår blixten verkligen ner från klar himmel. allt går lixom emot en. Som denna sista veckan. Först krockar jag med bilen och sedan dyker det ena efter det andra upp. Då är det inte roligt!

Nu ska jag gå en promenad. Det är alltid trevligt! fast det är lite kallt ute.. man har ju blivit bortskämd med 30 grader varmt så nu när det bara är 18 så känns det kyligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback