Maskerad och lite annat smått och gott,...

Ikväll ska jag på maskerad. Kan inte riktigt säga att jag är på humör, men det kommer säkert bli ganska kul ändå. Det ska iallafall bli kul att se alla kostymer. Själv tänkte jag klä ut mig till snövit =) (ska bara sy klart dräkten).

Igårkväll var jag med som ledare på fredax; kampen mellan könen. det var hur kul som helst och dessutom vann ju tjejerna. Därefter bar det av till Alingsås och Felicias spelning. Hon hade alla sina kära gamla flodakompisar där och hon var grym vår söta lilla vän!

Imorse gick jag upp tidigt för att repa inför Elton John konserten som kommer i veckan. Your song och don't let the sun go down on me... det gick la sådär, fast när jag skulle åka hem insåg jag att bilen läckte bensin.. inte så roligt. Sedan bar det av till Lerums centrum för att köpa födelsedagspresent til Paula och Mamma. Det gick snabbt kan jag meddela. Sedan åkte jag och tränade konståkning i en och en halv timme. Det gick åt skogen!!! jag har tappat min dubbelaxel nånstans. Kan någon hjälpa mig att hitta den??..

Nu ska jag duscha och käka nåt....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback