fågelarter och shopping

Förra veckan hann jag med ganska mycket.
 För det första har jag pluggat en hel del. Vi ska ha tenta på massa olika arter.. fåglar, insekter, blommor, träd, djur och massa andra växter.. jag kommer aldrig att lära mig!!!  Dessutom har jag jobbat två dagar på hemtjänsten men ja har haft rätt kul också. Förra måndagen var det valborg. Jag åkte till smyrnakyrkan och lyssnade på min kära vän Felicia när hon sjöng. SÅ BRA! Sedan åkte vi ut i skogen och grillade korv.  På torsdagen var jag, felicia, och emelie i stan och shoppade. På kvällen åkte jag, Felicia och Johanna till Allum och shoppade ännu mer.. helt galet!  På lördagen tränade jag och på kvällen var jag, Felicia, Johanna och Emanuel på hotellet i alingsås. September hade spelning och det var helt ok. Ja och flay satt dessutom och jamade med bandet halva natten i hotellrestaurangen. Johan är en grym pianist, Petra sjunger väldigt bra och rickard (gitarristen) var hur rolig som helst!! Jag kom hem vid kvart i fem så söndagen var ganska förstörd.

Detta var min vecka snabbt och enkelt!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback