Drömmar..

Vad jag vill är egentligen inte för mycket begärt! (?) jag drömmer inte om något lyxliv. Jag drömmer om ett ganska normalt liv där jag kan känna mig lycklig. En snygg man, barn, ett fint hus, en gullig liten vovve, en utlandssemester per år, ett jobb där jag trivs, och ett friskt liv.  Det sägs att den som har mycket pengar bara gapar efter mer, medan de som har lite mindre pengar kanske nöjer sig med vad de har. Jag tror inte att man kan köpa lycka för pengar, och även om jag inte skulle tacka nej till några miljoner så är det inte det som jag drömmer om mest. Jag hoppas att jag kommer vara den som har så att jag klarar mig och är nöjd med det. Snälla slå mig i huvudet om jag blir en bortskämd, fisförnäm, snål människa som bara bryr sig om ytliga saker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback