kyckling, Lara croft, brända skivor och felfritt program.

Efter en ganska rastlös och sysslolös helg är det faktiskt skönt att det är måndag igen. Det händer lite mer då. Jag måste dock berätta om min söndagskväll. Det började med att vi skulle äta middag vid 17.00-tiden. På menyn stod kyckling och pommes frites.. mums! Under måltiden inser jag att kycklingen är väldigt dåligt kryddad. Jag vill inte anklaga någon (pappa som hade lagat maten) men säger ändå "Det var inte mycket smak på kycklingen, är det ingen som har kryddat" varpå pappa kläcker ur sig den skönaste kommentaren "Jag har inte kryddat, skyll inte på mig" haha. det var roligt.
 Sedan diskuterade vi tv-tablån. pappa- "ikväll kommer tomb rider.. det är väl den där med Lara croft.."   sara-"jag vill inte se den, dessutom har vi den inspelad".    pappa-"är den bra då?"    sara- "jag har inte sett den"    pappa- "okej, men den är väl lite onaturlig, det är väl ingen som kan slåss så mycket och ta emot så mycket stryk och sedan abra gå därifrån, dessutom flyger dom ju nästan"   sara- (ironiskt) "va?! det trodde jag, det kan man väl" hahaha..    10 minuter senare.. pappa- "Men ska du gå och titta på Tomb Rider nu då?"  Sara- "som sagt, jag är itne intresserad, men du verkar väldigt intresserad"   pappa-"nää, jag gillar inte sådana filmer"..haha.. jag tror pappa ville se den men inte vågade erkänna!
Sedan skulle jag gå upp och bränna en cd-skiva att ta med till träningen. Först fick jag vänta på Alicia som satt och gjorde något väldigt långvarigt L-word kryss på facebook..När jag äntligen fick tillgång till datorn fungerade ingenting.. Jag skulle bränna skivan, så enkelt var det men bränningsprogrammet lade av efter första låten varje gång.. så sedan stod jag där med fyra skivor med ett spår på och var tvungen att skynda mig iväg till träningen.. arg och snopen!!
Träningen gick iallafall jättebra. Ett felfritt långprogram med en klarad dubbelaxel gjorde att jag blev på bättre humör! nu är det bara att ladda inför LM då jag ska fixa mina 55 poäng och kvalificera mig till SM som förövrigt går i scandinavium i december!

//SARA


Kommentarer
Postat av: Jenny

lycka till gumman! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback