platt hår, platt allt annat!!!

När man ska fixa håret blir det aldrig som man tänkt sig. Jag skulle platta mitt hår, men samtidigt ville jag ha volym på det. mitt hår är värdelöst. det gör inte som jag vill. Det blev inte platt i topparna, men istället blev det platt mitt på huvudet. Jag ville ha tvärtom! istället blev håret bara platt och tråkigt och fullt med spray. 
 



Jag är frusen och kall. Jag är trött och seg. men snart ska jag till söta Em... då blir jag på bättre humör. kolla på film och bara mysa!!!



Igår var jag i stan och träffade Hanna + friends. Hanna är snäll. vi hade väldigt roligt och ja.. det var helt enkelt en lyckad kväll.



Jag önskar jag bara kunde våga. FEG det är det rätta ordet. Jag vill men vågar inte. Känner mig fast i någon slags sjunkande kvicksand och kommer inte därifrån. platt?



Jag känner mig platt på alla sätt och vis. Som om någon kört mig genom en mangel och jag blivit så liten och platt så att jag nästan inte syns.



Man kan inte få det man önskar alltid. Men någon gång? snälla? Jag har ju haft samma dumma önskan i flera år. Jag vill, jag vill, jag vill!! PLEASE!



Musik är bra. Musik får mig på det humöret jag vill vara på. Om jag vill vara glad kan jag lyssna på musik och för det mesta känna mig lite gladare. Om jag vill vara ledsen kan jag  lyssna på musik som får mig att gråta. Om jag vill vara trött kan jag lyssna på lugn sövande musik. Musik är bra!



störst av allt är kärleken!!! peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback