random stuff

Jag ska flytta!!! Eller ja.. ta över syrrans lägenhet för några månader! grymt.. välkomna hem till mig, elvis och Costello!!





Tävlade LM i helgen. Korta = personligt bästa. Långa=personligt sämsta!!!




Vi har skrivit 15% på vårt examensarbete!! jag ser att detta kommer att gå bra!




Juluppvisning nästa vecka. The poodles och grease! haha... men det blir nog bra..har suttit och spelat in rösterna och klippt musiken nu iallafall och ja.. det kommer nog att bli bra!



Imorgon åker jag till Tibro och är borta hela helgen och tävlar =) wish me luck!!! (jag åkte programmet felfritt på träningen idag)




Var på maskerad i helgen. Jag gick som "the naughty teacher" raaawww.. haha det var läckert!!




Jenny, Anna, Paula, Emelie, Helena, Felicia, Johanna, Hanna, Sofie, Therese, Karin. Ni är mina underbara vänner! jag älskar er och vore en stor nolla utan er!! tack för att ni finns.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar dig med gumman! Lycka till i Tibro och ser fram emot att hälsa på dig när du flyttar! Pussar!

2007-11-22 @ 20:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback