samma visa varje år..

imorse kom den första snön. Min allra första tanke var "okej, nu kommer tåget att vara försenat.. förbannade västtrafik".. Min andra tanke var "äntligen lite snö.. jag har ju faktiskt längtat inners inne!!" Eftersom jag hade försovit mig denna morgon så stressade jag för att hinna ner till stationen i tid. klockan var 07.40 när jag vaknade och tåget gick 08.16. Jag slängde ihop en macka som jag tänkte äta på tåget och gissa vad.. jag hann! när jag sedan stod där på perrongen och klockan var sisådär 08.15 säger dem i högtalarna.."lokaltåget mot göteborg är ca: 15 minuter försenat.." SURPRISE!! not! dessa 15 minuter utökades sedan till 20 och tillsist fick vi byta till ett annat tåg som redan stod inne. blir man trött eller?!!

Någon som har en bra version av mössens julafton på cd? behöver den inom en timme!!! typiskt sara.. alltid lika stressad och ute i god tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback