bulle i ugnen...

Är för tillfället ute på lärarpraktik i en etta. imorgon är det kanelbullens dag så vi fröknar tyckte att det skulle vara trevligt att baka bullar tillsammans med eleverna. där är både roligt och jobbigt när 27 elever ska baka bullar. men det gick förvånadsvärt bra! bullarna blev jättefina och smakade otroligt gott. 
nybakade bullar=njutning!!

Nu till det mindre trevliga, eller snarare ganska komiska. På morgonen när jag skulle hälsa alla barnen välkomna säger en liten flicka såhär till mig " fröken, det ser ut som att du har en bebis i magen". vad svarar man på det lixom? dags att göra situps eller? jag vet.. min mage är inte vad den har varit.. men den är ju iallafall inte rund..! eller?. Det kanske var ett tecken på att jag ska sluta äta så mycket fett.. om det nu går?!!..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej sötnos! Stackars dig, sånt får barn inte säga :( Vi kan göra ett sittupsrace du och jag är inne på samma spår nämligen. Du får komma och hälsa på mig nån dag, saknar dig nämligen. Har inte ätit nån kanelbulle idag eftersom jag ska sluta äta onyttigt, måste bli fit nu :) Glöm inte att läsa min blogg på metrobloggen.se/mywayoflife
Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback