vi måste ses snart...

"vi måste ses snart"! Denna eviga kommentar som sällan leder till handling. Det känns som att jag har tappat mit sociala liv. Jag hinner aldrig ses, ni hinner aldrig ses, vi hinner aldrig ses!!! Jag har insett att mina vänner är det mest viktiga i mitt liv! jag älskar mina vänner och vore en stor nolla utan dem. och tro mig, jag vet. Visserligen är vetskapen om att de finns där för mig och att jag kan ringa om det är något stor. Jag känner mig inte ensam längre. Men det hade varit trevligare att träffas lite då och då. kanske har jag för höga ambitioner, men att åtminstone träffa en eller två kompisar i veckan är väl inte för mycket begärt? Bara för att man har mycket att göra och för att man jobbar eller pluggar så måste man ju planera in sitt sociala liv också. det måste jag iallafall, annars känner jag inte att jag lever!! Blev väldigt glad när jag träffade  F+J igår kväll. Det var typ en powerteatime med tjejsnack i ca en timme, men det räckte!! På lördag ska jag träffa J <3 saknar dig så!! det är tre kompisar på en vecka, nästan rekord för höstterminen!! men men, Jag jobbar på det!

PUSS PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback