Kanske? kanske inte?

Kanske är det meningen att jag ska känna såhär. kanske inte.
Kanske är det meningen att du ska göra såhär mot mig. kanske inte.
Kanske är det meningen att jag ska kämpa på trots allt. kanske inte.
Kanske finns det någon mening med allting. kanske inte.
Kanske är hela mitt liv en stor illusion. kanske inte.
Kanske ska det vara du och jag. kanske inte.
Kanske kommer jag en vacker dag få svar. kanske inte.
Kanske kommer jag lyckas åstadkomma något bättre. kanske inte.
Kanske finns du där. kanske inte.
Kanske talar du sanning. kanske inte.
Kanske vill du mig bara gott. kanske inte.
Kanske kommer jorden att gå under. kanske inte.
kanske, kanske inte, kanske, kanske inte...



image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback