100

Idag är det den 100:e dagen på året. för er som inte visste. Tänkte att jag var tvungen att pålysa det här. Dagarna går så otroligt snabbt och snart är det väl höst igen.. Nu ska jag vara lite motsägelsefull i detta inlägg för vissa dagar, till exempel denna, går väldigt, väldigt långsamt. Det är konstigt. Tiden har faktiskt den märkliga förmågan att gå snabbt och långsamt på en och samma gång. Pratade med H förrut. det var ett uppiggande samtal som fick mig att skratta. Enligt henne var det löjligt att skriva två blogginlägg på samma dag.. men jag gör det iallafall. nu ska jag skicka iväg nio väldigt viktiga mejl. Jag tänker inte gå in på detaljer, men de kan vara väldigt viktiga för min framtid...så wish me luck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback