jag är en mupp...

Yes.. jag är en mupp. helt oväntat och egentligen mot min egen vilja så blev jag en mupp. haha!!!

jag är ganska pank också, men jag har lovat att inte klaga. jag har ju mina jeans =) Hursomhelst så skulle jag handla på ica häromdagen. jag hade exakt 107 kronor i min plånbok och med snabb addition i affären tänkte jag att de varor som jag plockat i korgen inte skulle gå på mer. väl framme vid kassan insåg jag att jag hade handlat för 106,50. haha snacka om att vara precis. Tydligen har de redan vant sig vid att alla, precis alla människor använder kort när de handlar och när jag hade stoppat på massa mynt på den där automaten som man ska betala i så började ynten komma ut igen. Suck.. Sedan började strulet, kassörskan blev lite smått stressad då kön bakom mig bara växte. När hon sedan skulle slå in att jag betalt direkt till henne så gjorde hon fel så det blev helt konstigt iallafall. Efter ett tag kunde jag ta mina varor och gå, trots att problemet med kassan inte var avklarat.

Igår var jag i göteborg och träffade H.. det var mysigt och hon bjöd mig på café.. tack kompis jag lovar att bjuda igen!!! Vi är lika veliga jag och hon och det faktum att båda var helt sjukt trötta gjorde inte saken bättre. Först kunde vi inte bestämma oss för vart vi skulle gå så vi gick och tittade lite i affärer istället. Sedan hamnade vi på den där stengrejen utanför gamleport där vi satt och tittade på alla poliser som åkte fram och tillbaka. Efter ett tag bestämde vi oss för att det verkligen var dags att äta. Vi gick längs avenyn och på vägen bestämde vi oss för att vi skulle äta på mc-donalds. Men så gick vi förbi burger king och vips så bara stod vi därinne vid kassan istället. Då kom nästa svåra beslut. Vad skulle man ta. Det blev en klassiker i form av whopper meal för min del. gott och onyttigt... Sedan gick vi vidare till Tintin.. Där hamnar vi förövrigt alltid när vi ska ta en fika jag och H.. men det var mysigt och sedan kom C, En helskön människa som jag hoppas lära känna mer, och höll oss sällskap. tack för en helgo kväll girls...

Idag har jag jobbat på två ställen. Först i skola och sedan i förskola. jag är helt slut, men men..vad gör man inte för pengarna och jag är ju som sagt pank. barnen var mysiga idag iallafall..

Nu ska jag gosa lite med Elvis och Costello. de ger mig äkta kärlek!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback