Random stuff...

I lördags kollade jag och F på några avsnitt av One three Hill.. de tre första i säsong ett för att vara lite mer exakt. Nu förstår jag varför folk tycker att det är så bra.. det är lätt att fastna framför tv:n om man har ett par avsnitt att plöja igenom. Det där med att fastna framför tv:n är förövrigt ett av mina vanliga problem. och är det inte tv:n så är det datorn.. Riktigt illa egentligen. jag måste skärpa mig. Läsa en bok, baka bröd eller något annat trevligt som männickor gjorde innan tv:n och datorn existerade.

I lördags var jag även på Allum och köpte jeans som jag inte hade råd med. Jag är ju ganska korkad, men jag kunde inte låta bli och A övertalade mig. Men jag har överlagt med mig själv (och några andra) och bestämt mig för att behålla dem. Kalla mig självisk, kalla mig girig, kalla mig vad ni vill, men jag lär inte ha råd på ett bra tag till och ibland måste man ta sig råd.. det har jag kommit fram till.

Förra veckan jobbade jag på en småbarnsavdelning på en förskola. Barnen var i 1-3 års åldern och så underbart söta. Min kompis är gravid och jag erkänner jag är lite smått avundsjuk. Vill också ha en liten parvel att köra runt i barnvagn med. Verkar ju hur mysigt som helst. Hoppas att det blir min tur en vacker dag.

Imorgon ska jag på arbetsintervju inför ett sommarjobb som jag har sökt. Wish me luck för jag vill väldigt gärna ha jobbet. Har suttit och fixat det sista med min CV idag och jag har även förberett mig lite på frågor som kan tänkas komma under intervjun. Fjärilar i magen var ordet, men jag ska försöka behålla lugnet och vara mig själv!!

Igår var det vår, idag är det höst.. imorgon??? who knows...

over and out //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback