Rastlös

I tisdags var jag på promenad med S.. vi gick förbi ishallen och då insåg jag hur mycket jag saknade träningen. Det är inte så att jag har slutat eller så, men vi har varit lediga i snart två veckor och från att ha tränat nästan varje dag till att helt plötsligt inte träna alls gör en ganska rastlös. Gött att träningarna sätter igång på måndag igen..  Det finns i och för sig tusen saker som man kan göra istället. och i tisdags var jag ju faktiskt ute och grejade i den lilla trädgården i tre timmar. tänkte göra det idag också. Sedan måste man ju städa, diska, laga mat, tvätta, mata katterna, vattna blommorna och allt annat som tar tid. Försöker träffa vänner också för jag bara känner hur de betyder mer och mer för mig. Jag är så otroligt glad över mina vänner. Ni betyder ALLT!!!

Igår när jag kom hem fick jag en besvikelse. Jag trodde att det skulle starta en ny säsong av sex and the city. Men jag hade redan sett avsnittet. Och jag som till och med nästan missat tåget för att lyckas ställa videon på inspelning om jag inte skulle komma hem i tid. Och då menar jag verkligen att jag var nära på att missa tåget. Det kom in på perrongen när jag parkerade utanför aludden i floda. jag sprang och hann.. men jag kände träningsvärk idag alltså..haha. Hur som helst kommer den nya filmen ut på bio snart.. den ska vi se tjejor =)

Med kärlek!! Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback