väder och vind..

det är helt sjukt hur mycket man påverkas av vädret. Igår var det varmt och skönt och soligt. Jag var glad. Idag är det mörkt och kallt och regnigt. jag är lite ledsen. Jag är övertygad om att det beror på vädret. Inget annat särkilt har hänt så varför skulle jag annars känna mig mer deppig dag? Kan inte våren bara spricka fram och stanna. Jag vill vara glad, jag vill känna lusten att leva, jag vill känna suget efter att gå en härlig promenad och bara njuta. Ge mig vår och sol!!!! Funderar på om det verkligen är i sverige jag ska bo. Kanske borde flytta till värmen. jag fryser ju jämt nästan och jag är alltid mycket gladare på sommaren än på vintern.

Å andra sidan kanske inte det gör saken bättre. Det kanske inte bara handlar om vädret. Jag kanske borde stanna här där jag har massa annat som gör mig glad. Tänker främst på mina älskade vänner!! jag skulle inte kunna flytta ifrån er. det är ni som gör mig till den jag är. Utan er vore jag kvar på samma plats där jag en gång var. Så min resa får nog inte gå någon annanstans än framåt i tiden. Och vem vet. en dag kanske jag stortrivs med mitt liv även dagar som denna.

image13

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar dig gumman!

2008-04-04 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback