var dag har sina bekymmer...

jaa så sant som det är sagt. Igår gick jag och oroade mig över att inte ha något jobb denna veckan! jag menar, hur ska ekonomin gå ihop?. Idag ringde de från jobbet och jag fick jobba. gött.. Men sedan fick jag reda på att min bil pajat totalt så nu har jag bekymmer för det istället.  Men förhoppningsvis löser det sig också. Jag vill nog ändå vara optimist och försöka se att det mesta löser sog trots att allt ibland bara faller... Jag är iallafall glad att jag lärt känna en ny vän. H och C ni är helt underbara!! Vissa människor bara passar man ihop med. Jag kände det liksom redan från början!! grymt. Helgen var, delvis tack vare er, helt totalt grym och härlig!!!

Idag har jag somsagt jobbat. Borde egentlgen fixa lite i trädgården nu, men har inga redskap och det är lite svårt att gräva med bara händerna. Ska försöka låna, men ingen är hemma.. jaja, det är ju bara april..
Rastlös är jag också. Brukar bli så när träningen är över. Hoppas denna veckan inte blir alltför ensam och tråkig.

Så vill jag bara uppmana er att se 27 dresses på bio. Den är grym!!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback