Sommaren

Nu känns det som att sommaren är över. Jag hoppas på fler soliga dagar, men tänker ändå att hösten snart är här. Sommaren har varit bra. Den började med kanonväder, en go födelsedag två veckors ledigt, häng med vännerna och bara massa gött. Sedan började jag sommarjobba och jobbade ganska mycket.  I början av Juli var det Hönökonferensen som var fantastisk. Sol, bad, glass, sova i tält och goa möten under en hel vecka. fantastiskt. Sommarjobbet fortsatte men i slutet av Juli kom en ny värmebölja som för mig innebar massa goa dagar vid havet med mina underbara vänner. Sedan var det Beach, ett ungdomsläger som jag var ledare för som var kanonkul. Hem och jobba några dagar för att tillslut åka upp till Harge på semester med bästa vännerna. Bo på landet och göra det som faller oss in var ett helt perfekt avslut på en go sommar. Det är tur att jag har gjort mycket i sommar för den tid som varit över har gått åt till tänkande. Vad ska hända? vad vill du? Varför gör du si eller så? Vad tänker dem nu? Är detta verkligen sant? Varför???detta eviga analyserande som jag bara inte kan släppa. Som sagt det är tur att jag haft saker att göra hela tiden så att jag sluppit tänka.

Tack alla som förgyllt min sommar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback