sista för i år

ja, mina vänner. detta blir mitt sista blogginlägg för detta år. Imorgon drar jag till Trysil och när jag kommer hem är det 2009 =).

Tänkte dra en liten resumé över året som gått. Det har hänt en del både bra och mindre bra saker.
 År 2008 inleddes med nyår i trysil.
Den 18 januari tog jag examen på lärarprogrammet. Efter alla år av slit är jag äntligen färdigutbildad =)
Jag fick vikariat på knappekullaskolan och blev kvar där större delen av våren.
I mars var det konståknings-VM i göteborg och jag var med och arbetade som volontär. En upplevelse jag sent ska glömma.
I Juni fyllde jag 23. ett år äldre och fortfarande singel =( fast jag har iallafall dejtat en del i år, och det måste väl vara framgång??
Sommaren var fantastisk. Jag jobbade på ett gruppboende och det var jättekul.Min lediga tid spenderade jag tillsammans med alla mina goa vänner. Det blev hönö, beach, Harge och massa annat mys. Sommaren var bra.
Hösten inleddes med massa konståkningsträningar, nya tävlingsprogram och klänningar. Det var lite stressigt där ett tag.
I slutet av september var jag i Stockholm med mina bästa. Shopping, Jason Mraz och massa gött häng var inte helt fel.
Sedan fick jag vikariat på knappekullaskolan som elevassistent. Verkligen inte det jobb jag vill ha, men jag är ändå enormt tacksam. Jag har lärt mig otroligt mycket.
Slutet av året gick åt till mycket träning och tävling.
Sedan var det dags för alla ulbestyr. Baka, sjunga och julpynta om vartannat. trevligt =)
Nu är julen över för denna gången och det är ganska skönt.
Imorgon bär det som sagt av till trysil och det ska bli fantastiskt.

Så från mig till er alla: Gott nytt år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback