alla hjärtans dag-igen

Jag börjar med att citera mig själv från bloggen för exakt ett år sedan:

"trevlig alla hjärtans dag, Sara! Hmm.. jag kände att jag behövde den. Alla hjärtans dag är en trevlig dag. Åtminstone för de flesta. Men tanken på att man faktiskt varit singel ytterligare ett år gör mig deprimerad. Jag har fått ett sms och en del fina presenter i form av pärlhalsband (från barnen på dagiset där jag jobbade idag..). Barn är verkligen suveräna på att uppmuntra en och få en att känna sig speciell! tack =)

De flesta av mina kompisar har pojkvän och här sitter jag alldeles ensam och ledsen på alla hjärtans dag =( jag vill bara ha någon som kramar om mig och viskar vackra ord i mitt öra. Någon som ser mig för den jag är!! haha jag låter som en desperat singel... eller vänta det är ju precis det jag är!

Tur att jag har mina underbara vänner! tack för att ni finns, jag älskar verkligen er även om jag är lite dålig på att visa det!!

PUSS Å KRAM"

Trevlgt inklägg det där. det värsta av allt är att det har gått ytterligare ett år och jag har fortfarande inte kommit längre i min kamp mot de mål jag vill uppnå (helst innan jag är typ 25). Fortfarande desperat singel och fortfarande lika patetisk. Men åter igen vill jag tillägna denna alla hjärtans dag åt alla mina vänner som jag älskar otroligt mycket. Det finns inte ord för att beskriva hur mycket ni betyder för mig!! Ni vet vilka ni är ;)

Puss på er på alla hjärtans dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

snälla rara, jag e lika obotlig singel som du...=)
Ensam stark yo, men visst...man måste ju få längta och önska också.

Ingen människa är patetisk, och den enda som kan nominera en till att EV. vara det, är ensjälv. Så sluta upp att nominera dej själv, för vips så är du patetisk. Inte i andras ögon, men i dina egna. Och att se på sej själv med onda ögon är långt värre än att hela världen skulle göra det!

Puss o kram i din ensamhet, från mej i min ensamhet!=) F

2008-02-14 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback