2007

ja.. då har redan hela 2007 gått... detta året har varit varierande måste jag ändå säga.. Våren gick åt till plugg.. det jag minns bäst var fågel och växtarterna som vi hade en stor tenta på.. vad man slet. träffade Hanna i den klassen. gumman, tack för att du finns! vi kommer fortsätta att vara kompisar, jag vet det!!
men jag hann även med att träna en hel del, och tävla. SKF-trofén i Västerås var en höjdpunkt på tävlingssäsongen. kammade hem en fin elfte plats faktiskt! Sommaren inledes med vackert väder. Min födelsedag den tredje Juni var hur mysig som helst, kalas med alla mina goa vänner; Anna, paula, jenny, Emelie, Felicia, Helena och johanna. (ser fortfarande fram emot överraskningen som jag fick i födelsedagspresent =P). Den åttonde juni krockade jag med min bil =( det var inte så roligt. Sedan regnade hela sommaren bort och jag var helt deppig. inte kom jag iväg på någon resa heller. Jag jobbade med alla söta gamlingar, men det var ganska trist. var inte alls på humör när skolan började igen.
Hösten gick åt till att skriva examensarbete och det är klart.. helt underbart!!så då kan man skryta med att man snart är färdig lärare. hösten var mycket fin och det blev många soliga och fina höstdagar. Sedan kom mörkret och då var det dags att börja julpynta. Den 11 december åkte elina uromlands och jag fick äran att bo i hennes lägenhet tillsammans med elvis och costello. Helt underbart, ska aldrig flytta hem igen!! Sedan var det jul och det var väl som vanligt och sist men inte minst trysillägret över nyår. Helt fantastiskt med mycket snö och härlig gemenskap.

Sammanfattningsvis har det varit ett bra år... men jag hoppas att nästa ska bli ännu bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback