Äntligen

Äntligen. igår hade vi vår slutopponering på våra examensarbeten och idag är det examensfest. känns helt underbart. Efter alla dessa år av slit och plugg är jag äntligen färdig med min lärarutbildning. Nu är det ut i verkligheten som gäller. känns helkonstigt, men ska samtidigt bli väldigt kul. men gosh vad rädd jag är. Jag känner mig inte riktigt redo för att stå på egna ben ute i den stora farliga verkligheten. Jag hoppas att detta är en känsla som släpper när man väl börjar jobba. Igår fick jag min lärarnål. den är jättefin och jag ska spara den för alltid!!!

så.. önska mig lycka till i framtiden!! =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis gumman! Är så glad för din skull! Ses senare idag, puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback