"Balsamvinäger i min vagel"

"balsamvinäger i min vagel" är ändå inte det dagens citat. Jag och jenny satt och tittade på sex and the city och fick oss ett gott skratt under denna scen; Carrie skulle dejta en väldigt nervös kille som ursäktade sig för det mesta och då framförallt för sin vagel i ögat. Han pratade snabbt och nervöst och helt plötsligt blev han så darrhänt att han råkade skvätta balsamvinäger i ögat. haha.. hur ofta händer det liksom?!!. Men när jag tänkte efter insåg jag att jag känner igen mig så otroligt mycket i hans sätt. Det känns ju som att det är bättre att ursäkta sig en gång för mycket än en gång för lite. fast ibland kan den där "en gång för mycket" verkligen bli för mycket, och det är då man framstår som den där nervöse typen (som man egentligen är) som försöker att passa in men ändå inte gör det. begripligt?



Jag är trött på att bara vara sådär bra på saker och ting, det räcker ju aldrig.



idag var det sol och jag och elvis har varit på promenad i skogen. det var mysigt. jag gillar Elvis och Costello. tack vare er känner jag mig inte så ensam. ni är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback