Din värld stannar inte..

tänk dig något som är jätteviktigt för dig i ditt liv, just nu. Tänkt dig något som du kämpar för men gång på gång misslyckas med. Något som du ber om och drömmer om men börjar inse att du kanske aldrig kommer att få. Till slut vill du bara ge upp. Men egentligen, vem mer än du bryr sig. Visst du kan få människors ömkan och värmande kommentarer, men hur mycket bryr de sig egentligen?.

Tänk dig att någon som står dig nära plötsligt blir sjuk eller kanske till och med avlider. tänk dig den rädsla och sorg du känner. hela din värld stannar upp. Men det är bara din värld. folk runt omkring lever sina liv som om inget har hänt. Deras jord snurrar på precis som vanligt.

Tänk dig de dagar som du bara vill ligga kvar under täcket och aldrig komma fram igen. eller en dag då du är riktigt sjuk och itne orkar ta dig för att göra någonting alls. Ingen annan kanske märker. ingen annan än du.


Du vet inte hur jag känner. Du vet inte hur jag tänker. Du vet inte när min värld stannar... för din värld stannar inte.. inte samtidigt iallafall.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag bryr mig gumman! Du kan alltid prata med mig om du mår dåligt, hoppas du vet det. Natti natti, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback