för er som vill läsa om min oerhört intressanta tillvaro

Gårdagen var en bra dag. Först städade jag lägenheten så att det blev jättefint, Sedan hade jag sånglektion vilket inte gick lika bra. Sedan åkte jag ner till floda centrum för att möta Emelie. Vi gick runt på ica för att köpa nyttig och näringsrik mat, det blev ganska lyckat. Sedan åkte vi till videostation och hyrde film och köpte godis. Sedan (okej det blir lite mycket "sedan" men..) sedan åkte vi hem till mig och lagade mat. Torsk med massa grönsaker, ris och broccoli.. det blev jättegott!! Sedan åt vi av min kladdkaka som jag har på lager och efter det var det dags för film "underbar och älskad av alla" och godis. Mys mys och katterna sprang runt och lekte. hur mysigt som helst. Sedan gick vi och la oss och emelie var trött ;).

Idag vaknade vi tidigt och var väldigt trötta.. jag låg dock kvar i sängen lite längre än em... Sedan åt vi frukost (emelies bröd som hon hade bakat och delat med sig av till mig.. TACK!!) Sedan skjutsade jag ner emelie till tåget för hon skulle till skolan. När jag kom hem gick jag och la mig en stund till.. såå skönt.. När jag vaknade släppte jag ut katterna, men det var inte så poplulärt hos grannen. Hon gillar inte katter. hon gick ut och skrämde katterna när de gick nära hennes tomt.

Nu håller jag på att baka bröd. (ska jag vara ärlig är det första gången som jag bakar bröd själv, jag känner mig stolt!!) jag rev i lite morötter i degen, hoppas det blir gott!!

Snart ska jag till ishallen.. det blir skönt att få träna lite.. det är alltid bra!!

En liten parantes till; jag har fått sex veckors vikariat på en skola. underbart..!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

grattis till vikariatet :)

2008-02-02 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback