Konståkning

Nu har Em i konståkning börjat på TV.. gissa vem som sitter klistrad framför  TV:n all ledig tid? Igår var det paråkning, korta programmet och idag är det herrarnas kortprogram (Heja Kristoffer!!).

När konståkning går på TV blir jag själv som en annan människa på isen. (iallafall tror jag det själv). Jag vill prova alla saker som de gör, och tror att mina rörelser blir lika vackra och smidiga som deras. En illusion som iallafall ökar min motivation till att träna, vilket kanske är positivt?!!

Sverige har i år även en representant i damklassen.. Victoria.. hon är helt grym.. ska bli roligt att följa henne också.

Själv har jag tockså täving till helgen, vilken för mig är en gansa viktig tävling. Jag måste åka bra för att ta mig vidare till SKF-trofén.. konkurrensen är hård!! wish me luck!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback