säg det rakt ut

Varför får dina blickar mig att känna mig så liten och betydelselös. varför tittar du på mig som om jag vore helt värdelös. Varför kan du inte bara säga rakt ut vad jag har gjort för fel? säg vad du stör dig på så att jag kan rätta till det. men egentligen. varför bryr jag mig. varför måste jag vara omtyckt av dig? jag gillar inte alla. alla gillar inte mig. så är det bara. så kommer det alltid att vara. Men jag kan ju inte släppa det. varför kan jag inte släppa det.? varför låter jag det få mig att må dåligt och vara ledsen? varför låter jag dig styra mig?  jag måste börja styra över mitt eget liv. jag ska.. jag ska!


Kommentarer
Postat av: Emelie

stå på dig! ;)

2008-01-10 @ 19:37:01
Postat av: Felicia

Har du börjat än?!?!?!?!

2008-01-22 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback