tack tack tack tack.. osv..

Igår hade jag öppet hus i lägenheten för nära och kära för att fira min examen.. det var kul.. sammanlagt kom det 32 gäster och jag blev positivt överraskad.. fick många fina presenter.. TACK allihopa, jag blev hur glad som helst!!

har dock kommit på att jag är dålig på att beräkna. Hade gjort tio brickor med snittar och bakat åtta kladdkakor. Det blev tre och en halv bricka med snittar och fem och en halv kladdkaka över... kladdkakorna fryste jag in, men snittarna är lite svårare.. jag får helt enkelt leva på snittar till frukost, lunch, middag och kvällsmat. Gott men ite så nyttigt och lite enformigt kanske. jaja.. det är ju bara för ett tag!!!

iallafall.. Tack alla som kom.. det värmde verkligen att känna att man har så mycket vänner och bekanta =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är baaaaara att ta fram en av kladdkakorna från frysen o bjuda på vid första bästa tillfälle!!!=)

2008-01-22 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback