Intressant?!

Vill bara inleda med att berätta att jag sitter på jobbet och har rast. Ganska tråkigt så jag passar på att sno denna lista från Jennys blogg!!! sorry.

10 favoriter
Dialekt: Göteborgska
Mat: Pannkakor och nudlar
Låt: Hero (superchic(k))
Tecknad figur: Bambi
Sport: Konståkning
Komiker: Björn Gustavsson
Veckodag: Fredag
Glassmak: strawberry cheesecake
Soloartist: Jason Mraz

9 för tillfället
Humör: Uttråkad
Tanke: Vad är det som händer?
Kläder: Stuprörsjeans och brun V-ringad tröja
Bakgrund: standard
Känsla: Liktgiltig
Tid: 13.10
Bästa sak: Att jag har vänner som faktiskt bryr sig
Irritationsobjekt: Flöjtspelaren som bara kunde två toner.

8 första
Bästa vän: Jenny och Mathilda var mina första bästisar.
Husdjur: Syrrans katter, Elvis och Costello.. love them
Kyss: mr J.. det var inget att ha.. haha
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: mr O
CD skiva: blandskiva; Hits 95
Bil: bilen Agda, en röd ford sierra årsmodell 88.
Ord: det vet jag faktiskt inte

7 senaste
Telefonsamtal: Hanna
Mat: Frukosten som bestod av yogurth, havrefras och skivad banan.
Dryck: coca cola
Biltur: Till jobbet imorse
Tv-program: rachel ray show
Spelad låt: the reason
Köpta klädesplagg: En blå tröja från HM

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej, alla mina bästa vänner är tjejer och jag är inte homo..
Brutit mot lagen: räknas fortkörning?
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: japp
Varit med på TV: Jarå, julkalendern (när karusellerna sover). samt som publik i diverse olika talkshowprogram.
Varit med i tidningen: kan inte räkna hur många gånger.. men många gånger är det.

5 nej tack
Skolämne: jag gillar ju nästan alla ämnen, men jag är rätt kass på matte.
Mat: Äter det mesta, men ärtsoppa och bruna bönor är inte mina favoriter.
Musik: heavy metal
Dryck: kaffe säger jag ju ofta nej tack till...
Djur: spindlar och ormar..jag ryser!!

4 saker
Du gjorde igår kväll: träffade Hanna och Cami i stan.
Du kan höra just nu: datorns surrande
Du inte kan leva utan: Mina underbara vänner.. jag älskar er allihopa!!! även mina goa syskon!!
Du gör när du har tråkigt: sitter framför datorn eller tv:n. Eller försöker ringa en vän.

3 personer
Du kan berätta allt för: om jag måste välja tre så; Emelie, Anna och Hanna (är nog de som vet mest om mig), men det finns fler!
Du tycker om: Jag kan ju inte välja tre så ja skriver alla mina närmsta käraste; Jenny, Emelie, Helena, felicia, Johanna, Anna, paula, Hanna, Camilla.
Du inte gillar: Nämner inga namn här såklart, men det finns några och man kan väl nämna första bokstaven?!. (A, B, R)

2 val
Coca Cola eller Fanta: Lätt coca cola
Hund eller katt: just nu katt

1 önskan
att jag ska bli lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback