orkar inte..

Kan du inte bara lägga ner?!! Om du bryr dig kan du väl visa det? inte bara säga det och sedan göra saker som tyder på motsatsen! Jag orkar inte med detta längre, jag tycker att jag har givit dig alltför många chanser och jag är villig att ge dig fler om du bara visar att du förtjänar dem. Men du kan ju inte ändra på dig och det är ditt problem. Allt ska alltid passa dig, så har det alltid varit, men jag tänker inte spela ditt spel längre. Jag behöver inte dig i mitt liv. Jag klarar mig utmärkt ändå. Faktiskt så klarar jag mig till och med bättre eftersom det mesta du gör är att förstöra saker och ting. Klart jag inte vill att det ska bli såhär, men nu har jag sagt mitt och du försökte inte ens lyssna. Men jag hoppas att du har förstått att jag inte orkar mer!!!


Och glöm inte att mänskliga relationer är viktigare än materiella ting!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj gumman vad var det här? Låter inte bra :( Ring om du behöver prata. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback