----

Och så var man där igen... För att citera någon jag tycker om "jag pallar inte känslan av att inte ha nån makt över saker man vill ändra på jag pallar inte att betrakta er som tittar på men aldrig kan förstå!!"

Såå vad ska man göra idag då? Hönö kanske? Eller kanske bara dra in till stan. Igår gick jag knappt utanför lägenheten så idag är det verkligen läge att slita sig från soffan och göra någonting. Borde egentligen träna också. Kom på att jag har en perfekt uppförsbacke precis vid mig och ruscher i uppförsbacke ska ju vara bra för den typ av kondition som jag behöver. Lite intervallträning helt enkelt. Får nog bli det och kanske lite hopp också!! Om jag nu kommer utanför dörren.

Hanna är hemma igen! det gläder mig för jag har saknat henne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback