diverse händelser

De senaste dagarna har det blivit mycket fönstershopping och stadsvandring. Har träffat lite olika människor för en fika på stan och då kan man ju inte motstå att gå runt i affärer samtidigt. Idag har jag dock gått runt på allum lite själv. Fyndade ett par gröna shorts på HM för endast 49.90. Köpte även en klänning att ha imorgon då det faktist är midsommarafton. Annars har man ju inte direkt pengar i överflöd så man får ju hålla i dem så gott det går. Är egentligen på jakt efter ett par vita shorts från HM som kostar 98 kronor (eftersom jag färgade mina gamla i tvätten). men i varenda HM butik (och jag har varit i sex st.) är just min storlek slut. Alla andra färger finns men just de vita,.. suck. jag börjar ge upp. kanske ska satsa på att försöka bleka dem med klorin istället?!!

Idag fyllde Johanna år och hon bjöd in till glassbuffé, och ja, det var verkligen en glassbuffé som var till duga. massa sorters glass, jordgubbar, melon och godis i mängder, Jag är mätt just nu!

Just nu bor det en amerikan i lägenheten (bara för några dagar, men ändå.) Han heter joel och verkar vara en nice kille. Elina känner honom från chrystal. så jag får chans att finslipa på min engelska vilket är ganska kul. Egentligen är jag kass på engelska men man lär sig en del.

Jag saknar konståkningen just nu. Kollade lite klipp på youtube och tog mig även en titt på mina egna tävlingar under säsongen. Jag vill också vara på lysekilslägret och träna. Det gick ju så bra och så var säsongen över. Hoppas iallafall att jag lyckas med min sommarträning så att jag är i form när säsongen börjar igen.

Jag försöker se ljust på saker men det är inte lätt. Känner egentligen helst för att dra något gammalt över mig just nu, men istället försöker jag att vara positiv. Världen har ju trots allt inte gått under även om jag är sjukt förvirrad och mitt hjärta värker. Det är inte lätt!!!

God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback