Inte igen!!!

Inte igen.. jag pallar inte. varför är det alltid såhär? kommer jag någonsin komma ur detta?  vill bara lägga mig någonstans och dra ett täcke över mig tills allt ordnat sig. men men.. jag har väl ingen rätt att klaga egentligen. Det är väl mitt eget fel kanske..  som vanligt.

idag har jag jobbat på två jobb. det kändes helt ok, men nu är jag trött!! ska snart gå och lägga mig så jag orkar jobba imorgon också!!! Imorgon är det förövrigt min födelsedag, men pirret i magen finns inte längre. Det har försvunnit för längesedan. Nu är det snarare så att jag inte vill bli äldre. Tiden bara rinner iväg och åldersnojan återstår, Men jag försöker att inte tänka på det så mycket. Det går ju ändå inte att vrida tillbaka tiden!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback