massa strunt egentligen..

Mycket firande blir det i maj och juni.. först var det firande av konfirmationer, sedan studenter och sist men inte minst födelsedagar. Allt händer i maj/juni!!! Igår fyllde jag år och det var ganska trevligt. Var på Francescas studentfirande och det var massa folk där. Idag firade min familj mig och jag fick paket =) lite kläder. Sedan fick jag en impulskänsla av att jag skulle passa i page så jag gick helt enkelt upp i badrummet, tog saxen och klippte av en bra bit av mitt hår. Måste ändå säga att jag blev rätt nöjd med den nya frissen!! Nu ska jag sova.. imorgon blir det jobb och sedan mys med Hanna i stan... gu va jag saknat henne!!!!


Har bara en fundering... hur vet man om det är rätt tillfälle? allt handlar om tajming, inte sant?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback