Bra helg, och äntligen lite sol

Helgen var bra.. På fredagkvällen firades skottår. det var en helskön kväll måste jag säga. Lördagen fick jag saker gjort.. städa, tvätta diska.. det behövdes eftersom jag låg efter med ca: en vecka på grund av sjukdom..På kvällen träffade jag Anna... vi tittade på melodifestivalen och käkade lasagne med hennes pappa.. jättemysigt. Jag har saknat dig Anna!! På söndagen tränade jag klockan 08.00 på morgonen. Sedan åkte jag till kyrkan och sjöng.  Sedan åkte jag hem till Helena. Även Emelie, Felicia och Johanna var där och vi käkade fruktsallad och spelade pictonary. ( jag är ganska kass på att teckna, men det var hur kul som helst). Sedan gick vi en underbar promenad i vårvädret. härligaste på länge måste jag ändå säga. Tack Underbara vänner.. jag behöver verkligen er!!!! På kvällen var jag hemma hos Emelie och vi spelade när och fjärran.. roligt, men jag är ganska kass på världsfrågor också alltså..

Jag är nöjd med helgen. Framförallt med solen som äntligen bestämt sig för att visa sig, och förhoppningsvis stanna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback