veckan..

Veckan har rullat på. Det har dock hänt några roliga saker.. I onsdags träffade jag barndomsvännen Mathilda.. Eftersom hon bott i kristianstad de senaste året och innan dess på gran canaria har jag inte träffat henne på säkert sex-sju år.. helt sjukt, men shit va mycket ganla minnen vi har tillsammans..=)

Fredagkvällen spenderades på nolhaga, man är verkligen som barn på nytt när man får hoppa från hopptorn och åka rutschbana.. hur kul som helst.. och bastubad är ju inte heller helt fel. Fast jag insåg under kvällen att jag blivit feg. Vågade precis hoppa från femman.. det är ganska högt alltså!!!

Lördagen startade med en mysig girls only. Frulle och pyssel med mysiga tjejor är aldrig fel. Sedan skulle Anna komma hem till mig men innan dess hann jag städa ordentligt i lägenheten.- jag hatar att städa, men älskar känslan av att gå runt i en helt ren och fräsh lägenhet.  När Anna hade varit hos mig en stund hände något ganska märkligt.  Det plingade på dörren och jag som inte väntade besök blev mycket förvånad. Framför mig står en liten kille på ca 120 cm. "får jag klappa katterna?" frågar han... snäll som jag är släpper jag in honom och tänker att han kanske bara ska klappa lite och ¨gå sedan. Istället slänger han av sig skorna och kommer in i mitt vardagsrum, där jag förövrigt sitter och klipper musik från high school musical till vår konståkningsuppvisning.. Han börjar dansa och säger att han älskar denna musiken. Där sitter jag och Anna och tittar på en åttaårig kille som försöker dansa breakdance i mitt vardagsrum och jag är helt häpen. vad gör man liksom?!! Tillslut lyckas jag säga på ett snällt sätt att han måste gå och då blir hans kommentar "jag kanske kommer imorgon, vi ses".. Han var mycket märklig och jag har inte direkt tid med en ny kompis som springer hit när han känner för det...

Sedan åkte vi ner till floda och mötte Emelie vid tåget. vi gick in på videostation och hyrde film och köpte godis. Sedan drog vi till ica och handlade mat till tacos. Då var klockan 18 ungefär och vi åkte hem till mig och lagade tacos, åt och tittade på melodifestivalen. När vi sedan ska sätta på filmen som vi hyrt inser vi att den inte finns. Det var ingen som hade tagit med sig den från videostation. Suck... men vi åker ner och hämtar den men undrar om det verkligen var nödvändigt. Hostel 2 är ingen film jag rekommenderar. Blod och lösa kroppsdelar överallt och ingen direkt spännande handling. Det skulle vara en skräckfilm men var mer bara ett blodbad. Jag mådde nästan illa!! Hursomhelst så fick Anna sova os mig, men katterna var igång som aldrig förr hela natten så vi fick inte mycket till sömn... Nu sitter jag här och är trött. Jag har bakat bröd och ska snart ner till sönda middag!!

Det regnar!! =(

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback