dagarna..

Idag har jag och syster städat hela dagen.. det är fortfarande inte helt rent och snyggt för det tar så fruktansvärt mycket tid. Katterna fäller dessutom så man måste dammsuga varje dag för att det ska vara snyggt!!

Gräset har inte börjat växa än och jag måste väl vara en idiot som går och kollar ut genom fönstret fem-sex gånger per dag för att se om det hänt något. haha. men det är ju lite spännande samtidigt!! Igår kläckte jag den klockrena kommentaren "det är tur att det har regnat så att blommorna i rabatten inte dör och så att gräset i trädgården kan börja växa" trodde aldrig jag skulle säga så och Em varnade mig för att låta tantig..haha!!

Det är skönt att det är fredag. Jag har varit ledig ons-tors och idag, och nu kommer helgen och då ska jag inte heller jobba!!! så gött med ledighet!! I onsdags var det Valborg och jag hade till att börja med inget att göra. Men jag blev medbjuden till L och hade en fantastiskt härlig afton med många goa vänner. Igår tränade jag konståkning och kvällen spenderades i stan tillsammans med min kära Em.. Det blev en sådan där kväll då man bara tjötar, och tjötar, och tjötar,, och ja.. det behövdes helt enkelt!! Resten av helgen har jag inte planerat än, men jag är säker på att det kommer att bli en go helg!

Nu ska jag laga lite mat.. är jättehungrig så det ska bli gott!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra fortsatt dag:)

Postat av: Elin

Min hund fäller också grymt mycket! Det är jättejobbigt!

2008-05-02 @ 15:48:53
URL: http://www.elinjimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback