helg--igen

Denna helgen har jag spenderat mycket tid i kyrkan. I fredags var det fredax. Vi var ute då vädret var fantastiskt. Spelade kubb, gick på lina och lattjade. Jag gjorde handvolter, hjulade och stod på händer så att jag hade världens träningsvärk dagen efter.
Lördagen startade med samling i kyrkan kl. 11.00 och sedan lite soundcheck då vi skulle sjunga på konfirmationen.  klockan 12.00 och klockan 15.00 var det konfirmationsgudstjänst och med tanke på att lördagen var den varmaste dagen hittills så var det olidligt varmt i kyrkan ett tag. Synd att man var inne nästan hela dagen! Kvällen spenderade jag i Alingsås med lite grill och gött häng.På hemvägen blev jag dck stoppad av polisen vilket dock inte var lika gött. 
På söndagen var det samling klockan 10.00 i kyrkan då vi skulle sjunga igen. Efter gudstjänsten och lite fika gick jag och Em och satte oss på T-bryggan vid sävelången. Vi pratade och njöt av solen. tack älskling för att du är du!!! Sedan gick jag hem och åt för att sedan dra till Kungälv och träna. Jag satte fyra dubbel axlar vilket kändes fantastiskt bra!!!
Idag är jag ledig och jag är trött!!!!! ska träna ikväll men vette sjutton om jag blir piggare av det.

/sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback