Och då var det måndag igen!

Jag kan inte fatta.. kommer tiden alltid att gå såhär fort?
I fredags sa jag till mina kära vänner "äntligen är det fredag. va gött att man har hela helgen framför sig" och så vips.. så var helgen slut. Ifredags var det UG och det var ganska mysigt. I lördags var det konfirmation för kusinen vilket också var trevligt. Kvällen spenderade jag tillsammans med Paula. Vi kollade på film och åt godis =P. Sedan fick jag leka fylletaxi halva natten vilket Inte alls var lika kul. Söndagen började med ssk-avslutning på Attholmen. Det var Iskallt. På eftermiddagen var det sönda midda med grillning. Som tur var satt vi inne och åt. På kvällen däckade jag och syrran av trötthet i soffan till filmen Bodyguard. Den är bra, jag lovar, men vi var tvugna att stänga av och gå och lägga oss.. helt utmattade. Imorse ringde klockan 06.00 och både jag och syrran började jobba kl 07.00 så det var bara att trötta sig upp. Nu har jag kommit hem från jobbet och funderar på om jag ska träffa några vänner. Mina pengar tog precis slut på mobilen så jag får hoppas att någon kanske orkar ringa till mig. Hursomhelst har denna helgen gått förfärligt fort och det känns som att veckorna flyter ihop till en enda stor dimma. Kan inte hålla reda på vad som hände i januari eller i april.



och så tänkte jag lite igen:

* Varför är det så jobbigt att gå upp tidigt på morgonen?
* Varför Kan jag inte bara våga?
* Varför lyckas jag alltid ställa till det för mig?
* Varför är det aldrig jag?
* Varför är det alltid jag?
* Varför är godis så himla gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback