random...

idag har det varit en riktig degardag.. jag och syrran sov till halv ett och vaknade och insåg att vi inte hade någon frukost hemma. Bestämde oss för att åka ner och handla, men innan dess var vi tvugna att göra några bankärenden på internet så klockan var väl ca 14.00 när vi kom iväg. Handlade diverse nödvändigheter och insåg hur frustrerande det är när pengarna redan är slut och det bara har gått en veckan sedan man fick lön. Hursomhelst åkte vi hem och käkade en fantastiskt god frukost med rostat bröd, marmelad, ost och te,,och ja.. sedan var klockan fyra och vi fastnade framför tv:n och några avsnitt av sex and the city. så bra. sedan ringde peter frn härryda, snubben som jag ska köpa bildelar av för att kunna laga min bil. När jag insåg att jag inte har pengar över till det blev jag lite ledsen. Varför ska man alltid vara pank. jag vill bara ha pengar. inte i överflöd, men så jag klarar mig. Jag är trött på att pengarna är slut långt innan man får lön nästa gång. och jag är trött på att gå back varenda månad!!!

Ikväll har jag inga planer, men syrran är sjuk så vi kanske har en äkta myskväll tillsammans i lägenheten!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Som jag säger om min egen ekonomi: Man får anpassa utflödet efter inflödet!

2008-05-04 @ 00:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback