LM2008

Så har man tävlat LM denna helgen då. Det gick faktiskt bra för mig, en femte plats på korta, en fjärde plats på långa och sammanlagt en femteplats. För en gång skull fick jag alla mina levels, vilket gjorde att mina tekniska poäng blev ganska mycket högre än vanligt. Jag fick till och med level 2 på min stegsekvens =). Sammanlagt fick jag 80,57 poäng (mitt personbästa är 83,17) så jag är nöjd. Det enda jag missade var mina båda dubbel axlar. Vilka jag måste sätta för att klara min test. Men jag ger inte upp. Just nu är jag redo att fortsätta kämpa. jag ska klara det! en dag iallafall!!
Nog om tävlingen.
kan inte fatta att det är söndag igen. veckorna går så sjukt fort. men det kanske är lika bra. Igår träffade jag mina älsklingar. vi hade en riktig myskväll och det var verkligen vad jag behövde!
Nu ska jag åka till ishallen och träna.

god kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag igen!



Fråga Louise Öberg tror att hon kanske fattar?

Hälsningar M

2008-11-14 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback