jag vill inte!!!

Sitter här i min ensamhet och filosoferar. Jag kommer egentlgen inte fram till något vettigt, det enda jag tänker på är att jag inte vill gå till jobbet imorgon. Jag orkar helt enkelt inte. kalla mig vek, kalla mig svag eller kalla mig vad ni vill, men det är så tufft att jag inte vet vad jag ska ta mig till. När man inte ens har tid att ta ut sin rast varje dag, eller knappt kan ta en toapaus, då är det inte kul. Nä, mitt jobb är alldeles för stressigt och man vill ju inte börja sin arbetskarriär med att gå in i den berömda väggen. Så, vad ska jag ta mig till??? Inser ju att mitt enda val är att bita ihop fram till den 19:e december (det är exakt två månader kvar ) då mitt vikariat är över. Och sedan hoppas på att jag får ett annat vikariat där jag kan trivas och må bra även på jobbet.

Nu ska jag träna så att jag kan rensa mina tankar och tänka på något annat innan den nya veckan startar!!!


so long!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback