och dessutom är jag sjuk..

Just nu är det en stressig och jobbig period i mitt liv. Det nya jobbet tar långsamt kol på mig, jag är för trött för att prestera något vidare på träningarna och tävlingarna, ekonomin är nere på botten, på kärleksfronten står det ganska still, relationer till nära och kära svajar och dessutom är jag sjuk.
Jag hade behövt en lång paus från mitt liv. Komma iväg lite, ta det lugnt och bara koppla av. En sandstrand i karibien låter ju inte helt fel??.. nä men man kan ju iallafall få drömma. Nu ska jag krypa ner i min varma säng och gosa med katterna. Måste kurera för jag har varken tid eller råd att vara sjuk just nu.


And I know that it's a wonderful world but I can't feel it right now. I thought that I was doing well but I just wanna cry now..




Jag tänkte göra det, men jag tvekade. dumma dumma jag!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tänkte du göra, blev nyfiken. Man måste våga...

2008-10-28 @ 23:42:22
Postat av: Jenny

Så du är också sjuk gumman?! Då är vi två... Krya på dig nu, miss you sweet heart! kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback