som en bil?? =S

Så var det fredag igen. Tror aldrig jag har kännt en sådan här lättnad över att det äntligen är fredag. Det nya jobbet tar så mycket kraft ifrån mig att jag inte orkar med mig själv. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska klara detta. Men jag ska inte ge upp.. jag är inte en sådan som ger upp, jag är en kämpe! eller åtminstone vill jag vara det. men jag behöver bränsle för att orka med. Precis som en bil behöver bensin behöver jag bränsle för att motorn ska kunna fungera. mitt bränsle består av vänner, famlilj, träning, musik, mat, sömn och sötsaker. den sistnämnde har tyvärr blivit en daglig vana. Jag vill hursomhelst tacka alla som hjälper mig att klara av mitt liv. jag hade aldrig fixat det ensam. tack till er som lyssnar på mitt tjat, tack till er som ger av er tid och kärlek, tack till er som finns där för mig och fyller på bränsle i mitt liv. tack till er som får min motor att starta varje dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback