what to do??

Sitter hemma i soffan och gör ingenting. Idag mår jag mycket bättre. Bara lite snuvig men annars okej. Kanske till och med går på träningen ikväll. Men det är många timmar kvar. Klockan är halv ett och träningen  börjar inte förrän halv tio. Vad ska jag göra i så många timmar? jag är redan uttråkad. Som vanligt finns det många saker som jag borde göra. Tvätta, städa, diska, städa garderoben, lägga upp gardiner osv... okej. jag ska ta mig i kragen och faktiskt göra det. Jag vet hur dålig jag kommer känna mig ikväll om jag inte gjort något vettigt på hela dagen. Så kanske jag kan belöna mig själv med en bra film och något gott efteråt. Eller?? jag vet inte. jag vet ingenting. Och jag orkar ingenting heller. det handlar om att bestämma sig.. eller hur? Okej. Nu bestämmer jag mig!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vad Sara?

Jag tror du har en hemlig beundrare...

En som du har sett men aldrig "träffat", en som du hört prata men aldrig pratat med, en som tycker du är jätte söt, en vars vänn du känner...

2008-10-30 @ 19:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback