Alltid är det något!!

Jag och syrran satt och filosoferade lite häromdagen. Vi kom fram till att livet alltid kommer att innebära att problemen avlöser varandra så det är lika bra att lära sig leva med det och vara glad ändå..
lättare sagt än gjort.. Idag startade inte bilen -igen. Himla batteri, jag måste köpa ett nytt, men jag har ju inga pengar!!! =S jag blir så trött. Nåja, även detta kommer ju lösa sig så småningom. Om det är en sak som jag faktiskt har lärt mig så är det att nästan alla problem löser sig förr eller senare.
Jag tror att detta är framsteg för mig. Jag försöker iallafall se positivt på det och vara optimistisk, något som jag aldrig gjorde innan.

Kan inte någon bara ringa och överraska mig med någon kul nyhet?
Jag är lite sällskapssjuk efter att ha varit sjuk i några dagar nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback